E-marketing

Promocja twojego serwisu , marki, usługi czy produktu w internecie to e-marketing. E-marketing to szerokie zagadnienie dotyczące działań mających na celu wypromowanie serwisu internetowego oraz zachęcenie potencjalnych klientów Państwa firmy do zapoznania się z ofertą, nawiązaniem kontaktu, wypromowaniem marki, usługi czy produktu.

Sposoby pozycjonowania

  • pozycjonowanie serwisu internetowego w wynikach organicznych wyszukiwarki Google.pl
  • zakup linków sponsorowanych w wyszukiwarkach np. poprzez Google Adwords
  • optymalizacja serwisu internetowego pod wyszukiwarki zarówno pod względem technicznym jak i merytorycznym
  • kampanie bannerowe
  • inne sposoby komunikowania się z użytkownikami np. newslettery, sondy, ankiety

Pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie stron www polega na zastosowaniu takich działań by Państwa serwis internetowy na ustalone frazy kluczowe znalazł się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania najpopularniejszych wyszukiwarek.

W jaki sposób jest rozliczane:

  • Ustalamy frazy kluczowe i adres serwisu, który ma być pozycjonowany.
  • Ustalamy miesięczne koszty pozycjonowania serwisu na każdą frazę kluczową.
  • Podpisujemy umowę na czas nieokreślony z jednomiesięcznym terminem wypowiedzenia.
  • Dokonujemy bezpłatnej optymilizacji serwisu internetowego i rozpoczynamy działania.
  • Raz na dobę otrzymują Państwo raport z pozycją serwisu w wyszukiwarce.
  • Na podstawie zbiorczego raportu z danego cyklu rozliczeniowego (od pierwszego dnia miesiąca do pierwszego dnia następnego miesiąca) jest wystawiana faktura za pozycjonowanie. Płacą Państwo wyłącznie za dni, w których Państwa serwis internetowy na ustalone frazy kluczowe w wyszukiwarce był na pozycjach od 1 do 10 włącznie.

Do wyceny pozycjonowania prosimy Państwa o podanie adresu serwisu, który ma być pozycjonowany oraz listę fraz kluczowych.

Kampanie Google Adwords

Nasza oferta obejmuje uruchomienie kampanii Adwords. Oferujemy m.in.:

  • uruchomienie i konfigurację reklam (uwtorzenie grup reklam, reklam, dobór fraz kluczowych)
  • konsultacje telefoniczne lub e-mailowe wyników i strategii
  • analiza fraz kluczowych i wykluczeń
  • optymalizacja stawek
  • geotargetowanie reklam
  • dopasowanie harmonogramu reklam
  • połącznie konta Adwords z statystykiami Google Analytics
  • tworzenie landin gage
  • reklama graficzna w formie bannerów
  • remarketing
  • śledzenie konwersji
  • przesyłanie raportów

Newsletter

Newsletter jest bardzo dobrą formą komunikacji z potencjalnymi użytkownikami internetu. Newsletter może być rozsyłany do osób, które zapisały się na listę mailingową. Może informować o nowościach, promocjach, wydarzeniach, nowych usługach czy produktach. Newsletter może być w formie obrazka lub strony html. Tworzenie newslettera jest bardzo proste - w przypadku newslettera składającego się z obrazu wystarczy załączyć przygotowany samodzielnie lub zamówiony u nas projekt newslettera. Natomiast w przypadku newslettera w postaci strony html wystarczy poprzez dostarczony przez nas formularz wprowadzić kolejne wpisy do newslettera definiując takie elementy jak tytuł, zajawkę, treść pełną, załączając zdjęcia. Newsletter w wersji html może odnosić się do Państwa strony internetowej lub do newslettera w wersji html umieszczonego u Państwa na serwerze.

Zapraszamy do kontaktu po więcej informacji.
ZAPYTANIE OFERTOWE