Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna to usługa, która służy kreowaniu wizerunku marki / firmy na rynku. Podstawowe elementy identyfikacji wizualnej to znak (logotyp), kolorystyka, dobór czcionek oraz elementy powiązane takie jak wizytówki, papier firmowy, teczki itp. Wszystkie te elementy wspólnie tworzą księgę znaku, czyli zbiór zasad wykorzystywania i postępowania z poszczególnymi elementami.

Zasady identyfikacji wizualnej firmy to pewnego rodzaju instrukcja obsługi, pewne wzorce i ustalenia dotyczące logo lub logotypu jak i pozostałych elementów identyfikujących firmę. Opisują one bardzo szczegółowo budowę znaku, wymiary, kolorystykę, różne wersje i odmiany. Przedstawiają bardzo jasno zasady zastosowania logo (logotypu) w prawidłowy sposób w konkretnych sytuacjach. Opisują również zależności i ich zasady przy zastosowaniu znaku z innymi elementami graficznymi lub ich braku.

Zasady identyfikacji wizualnej zawarte są w formie księgi tradycyjnej jak i elektronicznej. Księgę tą można rozbudowywać o całościowe i kompleksowe opracowania CI. Często dla jak najlepszego ujednolicenia wizerunku firmy oprócz opisu znaku zasady rozszerza się o części przedstawiające zasady zastosowania logo w rożnych miejscach i technologiach. Zasady te określają współistnienie logo (logotypu).

Z innymi elementami zasad identyfikacji wizualnej od wizytówek po projekty szyldów, stanowisk targowych i handlowych, wyglądu samochodów, kolorystykę infrastruktury firmy, reklam prasowych, internetowych czy system komunikacji wizualnej wewnątrz i na zewnątrz budynków...

Księga zawiera również, co bardzo ważne błędne, a co za tym idzie, niedopuszczalne zastosowania znaku i innych elementów. Wszystkie te zasady zebrane i opisane w Księdze zasad identyfikacji firmy mają na celu tworzenie pozytywnych wyobrażeń o danej firmie bądź jej produkcie i utrwalenie ich w opinii klientów, pracowników i na obszarze działalności firmy.

Projektowanie logo

Zajmujemy się projektowaniem logo.

Projektowanie elementów CI

Oprócz zaprojektowania logo, możemy również przygotować inne elementy CI takie jak:

  • wizytówka
  • papier firmowy
  • papier faxowy
  • papier do faktur
  • teczka ofertowa (również z miejscem na wizytówki)
  • segregator na 4 zatrzaski
  • notatnik
  • blok
  • projekt nadruku na płytę CD, okładka
  • koperta (różne formaty)
  • naklejka
  • szablon prezentacji dla MS Power Point

Księga znaku

Przykładowa zawartość księgi CI:

Zawartość KSIĘGI CI:
  • Wstęp
  • Logo
    • Układ ochronny
    • Pole ochronne
    • Skala i orientacja
    • Kolorystyka
    • Stosowanie
    • Przykłady dobrego i złego zastosowania
  • Typografia
  • Kolorystyka firmy
    • Kolory podstawowe
    • Kolory dopełniające
  • Dokumenty firmowe
    • wizytówka
    • papier firmowy
    • papier faxowy
    • papier do faktur
    • teczka ofertowa (również z miejscem na wizytówki)
    • segregator na 4 zatrzaski
    • notatniki
    • bloki
    • nadruk na płytę CD, okładka
    • koperta (do 4 formatów)
    • szablon prezentacji dla MS Power Point
  • System firmowej identyfikacji wizualnej
    • oznakowanie budynków firmy (zewnętrznie i wewnętrzne, możliwe symulacje komputerowe na dostarczonych zdjęciach)
    • przykładowe projekty systemu identyfikacji wizualnej na pojazdach
    • flagi firmowe
  • Inne materiały reklamowe
    • firmowe gadżety (do 3 projektów na różne gadżety)
    • przykładowe layouty folderu/katalogu
    • przykładowe layouty reklamy prasowej/outdooru

Projektowanie do druku

Zajmujemy się również kreacją materiałów do druku takich jak reklamy prasowe, ulotki, katalogi produktów, foldery.

Oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne

Naszą działalność rozszerzyliśmy również o projektowanie grafiki zewnętrznej. Jesteśmy w stanie opracować identyfikację budynku zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz począwszy od projektu tabliczek przydrzwiowych po szyldy, kasetony czy flagi firmowe.

Jeśli są Państwo zainteresowani naszą ofertą prosimy o kontakt poprzez formularz zapytania.

Zapraszamy do kontaktu po więcej informacji.
ZAPYTANIE OFERTOWE